Rauhaa ja rakkautta


Nyt tuli sauma kirjoitella.

Olen kirjoittanut teksteissäni siitä että odotan pääsyä ADD testeihin.
Edellispäivänä ja tänään oli ensimmäiset käynnit, mutta käynnit ei ole ADD testejä vaan OYS:ssa tutkittiin mun keskittymistä. Tänään sain alustavan varmistuksen siitä mitä olen aina itsekkin epäilyt, eli mulla on haasteita tarkkaavaisuudessa. Kävin sen takia nämä testit, että saan rauhan itselleni ja kenties apuja elää mahdollisimman rennosti tämän asian kanssa.
Se mikä mua yllätti todella positiivisesti, niin oli se että, mulla on normaali muisti ja viivemuisti todella hyvä. Olen aina luullut asian olevan toisin. Viimeiset käynnit ovat syyskuun alussa, jolloin voin enempi kertoa täälläkin asiasta kun tiedän.

Mä olen todella onnellinen, olen löytänyt elämääni ihmisen. Hänen kanssa on todella hyvä ja tasaisen rauhallinen, mutta todella onnellinen olla.
Muistan kun kirjoitin tännekkin, että olisi ihana löytää ihminen kenen kanssa olisi juuri edellä mainittu olo. Kohtaloa tai ei, mutta tapasin niin että olin ystäväni kanssa kesäiltana torinranssa Oulun keskustassa. Mieheni istuu viereen ihan sattumalta ja siitä tämä kaikki lähti. Toivon että kaikki menee jatkossakin hyvin. Tottakai ylä- ja alamäkiä tulee, se on väistämätöntä tässä elämässä. Parasta tässä kaikessa on se, että mää nauran joka päivä hänen jutuillensa ja pystyn olemaan täysin oma itseni hänen seurassaan.
Marttakin on alusta lähtien luottanut ja ollut hyvää pataa miehen kanssa.
Eli nyt pätee sanonta: ”Koskaan ei tiedä mitä tapahtuu”. Pikkuhiljaa alan itsekkin uskomaan ja nauttimaan kaikesta tästä, taisi onni kolahtaa kohdalleen.

Ai niin, en pääsekkään oikean silmän karsastusleikkaukseen. Olin jo jonossa, mutta kun silmälääkäri oli konsultoinut toista silmälääkäriä, niin hän oli sitä mieltä että karsastukseni on sen verran maltillinen, ettei karsastusleikkausta tässä vaiheessa tehdä.  En itse ole tyytyväinen tähän päätökseen, joten kerroin karsastuspolille mielipiteeni ja odotan nyt silmälääkärin vastausta leikkuuseen pääsystä.

Rauhaa ja rakkautta

<3:llä Tuoliapina

Kommentit

Suositut tekstit