Eloa, iloa, kesän riemua ja menoa!

Mietin tässä, että mistä aloittaisin. Valitettavan nopeesti menny tää kesä. Tuntuu etten oo paljon mitään tehny, vaik todellisuudessa oon tehny asioita paljon ennemmän kuin viime kesänä. Festareista oon käyny jo perinteeksi muodostunut Qstock, Himos, sitten ensimmäistä kertaa Oulussa järjestettävillä SuomiPop-festareilla ja vielä viimeinen festaripäivä on tulossa perjantaina, Satama Open Air Kemissä. Näistä festareista tulikin mieleen, että pyörätuolia käyttävänä tyyppinä tarvitsen oikeenlaisen työntekijän avustamaan festareilla kulkemiseen. Tällä tarkoitan sitä, että työntekijällä täytyy olla festariasenne kohillaan. Pitkillä päivillä ja väen paljoudella mitataan mielestäni se, kuinka hyvin työntekijä suoriutuu työpäivästä, koska festarit voivat olla tietyn tyyppiselle työntekijälle paineistava työympäristö. Kaikki festarit tänä kesänä on sujunu hyvin. Mun mielestä työntekijä onnistuu silloin täydellisesti, kun mulla on sellainen tunne, että voin olla rennosti ja nauttia kokemastani ilman minkäänlaista stressiä. Qstockissa oli paljon kavereita ja ystäviä ja mä kyllä pärjäisin ystävienkin kanssa siellä, mutta en halua heitä kuormittaa ja itselleni oloa siitä, että olisin vaivaksi. Mä tiedän, että ystävät ei niin ajattele, mutta joka tapauksessa tahdon toimia näin.


Martta -koirallakin on ollut mukava kesä. Oon pystynyt aktivoimaan sitä hyvin ja tekemistä on riittänyt. Martalla on ollut vakio hoitopaikka pennusta asti. Se on pelastanut tämänkin kesän <3 Ainut miinus tässä kesässä on Martan suhteen ollut tämä kuumuus ja se, että Martta ei tykkää uida ollenkaan. Martta lähti tänään yökylään ystäväni tykö, mutta tulee huomenna. Ystäväni harjoittelee Martan kanssa, koska Martta alkaa "terapiakoiraksi" ystäväni työpaikalla mielenterveysasiakkaiden asumisyksikössä silloin tällöin. Mahtavaa!


Omista treeneistä sen verran, että olen treenannut, mutta olen höllännyt kesäksi. Ens maanantaina alkaa koulu ja paluu arkeen tapahtuu. Btw, laitettiin ensimmäiset kynttilät palamaan, koska täällä on niin hämärää. Ihanan tunnelmallista! Kirjoittelen taas, kun jotain järkevää saan kirjoitettua tekstiksi.

Pysykää hengissä!

<3:llä Tuoliapina



Kommentit

Suositut tekstit