Positiivisuus tarttuu

Oli ihan pakko tulla kirjoittamaan siitä, miten hienosti olette ottaneet blogini vastaan. Olen saanut hirvittävän määrän kannustusta ja viestejä kaltaisiltani. Hyvä, jos positiivisuuteni tarttuu myös teihin, mutta niin teidänkin tsemppauksenne ja positiivisuutenne tsemppaa minua yllättävän paljon, vaikka treenaan ja kuntoutan itseäni itseni hyväksi.

On minun elämäni paljon muutakin kuin treenaamista. Laulan karaokea, käyn baareissa, elän aivan niin kuin kaikki muutkin. Itse asiassa olen havainnut sen hyväksi, kun muutaman viinilasin tai siiderin jälkeen saan ottaa oman jakkaran baariin mukaan, ei tarvitse hoiperrella pystyssä kulkevien seassa, vaan on aina jakkara pepun alla.

Tästä tulee nyt vähän sekalaisempi kirjoitus, sitä sun tätä ajattelin teille kertoa. Niin kuin olen teille kirjoittanut, niin asun yksin koirani kanssa, joten ajattelin näyttää teille vähän kuvia asunnostani, just sopivasti on siivottu. Tämän blogikirjoituksen jälkeen lähdemme Martta-koiran kanssa Karva-Kaveri -vierailulle ilahduttamaan kehitysvammaisia.

Keittiöstä

Mun lempparipaikka, rakastan nukkumista:

Olkkari:

By the way, se on teille unohtunut mainita, että olen koulutukseltani koululaisten aamu- ja iltapäivätoiminnan ohjaaja. Olen tehnyt niitä töitä, mutta tällä hetkellä olen työtön. Marraskuussa jäin työttömäksi. Vaikka ennakkoluulot liikuntarajoitteisuudestani on aina läsnä, niin omaan työhöni se ei ole liiemmin vaikuttanut. Pikemminkin se on työporukan mielestä vahvuus. Että on tästä liikuntarajoitteisuudesta hyötyjäkin.

Siinä vielä kuvia eilisistä treeneistä, kun kokeilin 10kg painoliivillä tehdä treenit, ja hyvin onnistui!
Fysioterapeutti Annukka Rahikkala treenautti paikassa Fysiopalvelu EasyMove oy, Oulu.



Mutta nyt lähden Martan kanssa keikalle,
TuoliApina kiittää!

Kommentit

Suositut tekstit