Tälläinen baarikäyttäytyminen ei ole ok!

 



Nyt on niin siistiä kirjoittaa tätä tekstiä. Olin siis viikonlopun Suomipopfestareilla Oulussa totta kai. Ihmiset tuli kommentoimaan tätä blogia ja mun instaa, että tykkäävät seurata. Kiitos, oon otettu. 


Mä olin siis kolme päivää festeillä, mulla oli avustaja mukana. Henkkakin oli festeillä. Tehtiin silleen, että molemmat sai mennä omikseen, mutta kyllä me siellä ehittiin hempeillä. Täytyy antaa erityismaininta Tinni juontajalle, hän ihanasti otti meijät rajoitteiset huomioon ja kävi invalavalla muutamaankin otteseen. Kukaan ei oo koskaan näin tehny niin se tuntu tosi kivalta, että Tinni kävi tunnelmaa nostattamassa. Avustajan merkitys mun festarikokemuksessa oli suuri. Varsinkin, kun avustaja oli sellanen, että kaikki natsas. Festareilla mun avustajan tehtäviin kuuluu auttaa tietenki liikkumaan ja jos haluun syödä ja juoda jotain niin niissä jeesaaminen. Ennen festareita avustaja auttaa stailauksessa. Päivät festareilla meni nopeesti ja alkoholii join viimeisenä päivänä yhen siiderin alueella. 

Eilen mulla oli avustajan lisäks mukana mun hyvä ystävä. Illan päätteeksi mentiin mun ystävän kanssa baariin. Baariin meno meni kylläkin myöhäseen, sen huomasi siitä, että pataässä oli ammuttu todella täyteen. Mentiin yläkertaan tanssilattialle. Mua yllätti todella se miten miehet piiritti mua baarissa. Tää ei oo sellasta, että leijun tällä, että jee saan huomioo. Enimmänkin koin ahdistavana. Miehet tuli mun lähelle, halusivat tanssia ja jutella. Siinä vaiheessa kun tilanne näyttää siltä että miehet käyvät keskustelua siitä kumpi saa olla mun lähellä niin se on ahdistavaa. Toinen miehistä oli ulkomaalainen, hän tuli niin lähelle että tanssilattialla ollut ystävällinen nainen kysy multa että onko hän mun mies? Vastasin ei niin tämä ystävällinen nainen kävi sanomassa ulkomaalaiselle miehelle, että menee kauemmas. Ihanasti tehty, arvostan. Meillä on siis Henkan kanssa sellaset rajat ettei oo sallittavaa tanssii kenenkään miehen tai vastaavasti naisen kanssa. Mun mielestä tää on täysin normaalii, ettei oo tarvetta tanssia kenenkään miehen kanssa. Tälläinen baarikäyttäytyminen ei oo ok että täytyy kokea ahdistusta. Olin lähdössä pois niin yhtäkkiä toinen ulkomaalainen mies tarras mua kädestä kii ja sano agresiiviiseen sävyyn, että jutellaan. Jouduin karjasee, että jumalauta päästä irti. Uskoi sitten lopulta. Onneksi osaan pitää puoleni.


Ainiin, mulla oli festaripäivänaamuna Henkalle yllätys. Otin vasempaan käteen H 2018 sydän tatuoinnin. Hän yllätty todella. Mä tykkäsin todella lopputuloksesta. Meillä tulee keskiviikkona neljä vuotta tapaamisesta. 


<3 Tuoliapina

Kommentit

  1. Asiallinen kirjoitus ja tuollainen käyttäytyminen ahdistaisi ihan ketä tahansa joten sekin on ihan oiken pitää omia ja toisten puolia. Kiitos siis sinua suojelevalle ihmiselle, niin minäkin olisin tehnyt. <3 Ihana kuva teistä muuten. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihanaa, kiitoa kommentista. Onneksi löytyy myös fiksuja ihmisiä, jotka pitää puolia, siitä oon tosiaan kiitollinen. Oli tilanne mikä tahaansa en jää sanattomaksi. Kivaa loppu kesän jatkoa. :)

      Poista

Lähetä kommentti

Suositut tekstit