Jouluisia tunnelmia


Jouluisia tunnelmia täältä uudesta kodista. Nyt ollaan asetuttu taloksi, täällä on ihanan rauhallista ja viihtyisää.

Silloin kun kierreltiin asuntoja, mulle oli todella tärkeää se että apuvälineet mahtuu niin, ettei ne ole koko ajan näkyvillä. Täällä se toteutuu, saadaan kaikki varastoon ja ihan suht hyvin poiskin. Vähillä muutostöillä on selvitty. Yksi ainoa luiska varastoon, ei muuta.
Etu-Lyötyssähän mulla oli kaksi ovipumppua ja kaksi luiskaa, erityiskiitos ja maininta Oulun kaupungin vammaispalvelun muutostyön vastaavalle. Hän hoitaa aina kaiken niin joustavasti ja ammattitaidolla, joten ei voi muuta kuin kehua.

Treenit on sujunut hyvin. Oon tehnyt paljon kotitreeniä ja väkisinkin tulee päivittäin porraskävelyä, koska makkarit on yläkerrassa.

 


Oma jaksaminen on ollut puutteellista, joten olen ollut sairauslomalla marraskuun lopusta tammikuun alkuun. Sairausloma on tullut tarpeeseen. Välillä on hyvä myöntää, ettei vain jaksa.

H<3:n lahjat oon saanut ostettua ja kaikkien muidenkin läheisten lahjat on tullut hommattua. Olen tyytyväinen löytämiini lahjoihin.
Lähdemme minun perheeni ja siskon perheen kanssa jouluksi Leville.

Tänään mulla ja H<3:lla tulee 5 kk tapaamisesta. Hullua miten aika menee niin nopeaa, mutta kaikki tuntuu erittäin hyvältä.

Nyt täytyy lähteä treeneihin.

Ihanaa joulun aikaa, muistakaa syödä ja nauttia läheisten seurasta.
Toivon että kellään ei tule yksinäistä joulua.

<3:llä Tuoliapina

Kommentit

Suositut tekstit