Mul on kaikki hyvin tänään


On taas blogitekstin aika.

Paljon on kerennyt tapahtua välissä, mutta ei kuitenkaan mitään ihmeellistä.
Oon käyny kattoo muutaman live keikan ja sit oon treenaillu ja käyn tällä hetkellä työharjoittelussa.

Eilen oli fyssarin kanssa kotitreenit, oon tosi tyytyväinen treeni suoritukseeni.
Alku lämppänä hetki kuntopyörällä ja sitten tramppahyppyjä yhteensä 300. Ja mikä parasta, jaksoin hyppiä 100 hyppyä ennen taukoa. Kestävyys ja hapenottokyky vissiin on parantunut. Koko kroppa kerettiin hyvin treenata tunnissa.
Oon nyt innostunut taas omatoimitreeneistä. Ja oon saanut sen kaivatun motivaation takaisin.
Huomenna on taas treenit.

Oltiin eilen yöelämässä H:n <3 kanssa. Minusta on tosi ärsyttävää, että heti oletetaan H:n <3 olevan henkilökohtainen avustaja. Aina tämä jaksaa ihmetyttää, vaikka olisi varmasti helpompaa jos en vaan välittäis. Mutta kyllähän se vituttaa että heti ajatellaan, ettei mulla voisi miestä olla. Tai en tiedä edes mitä ajatellaan, mutta ennakkoluulot tämmöisissä asioissa on sellainen juttu mitä en jaksa ymmärtää. En nyt, enkä ikinä.
Noh, nää on näitä asioita mitkä ei tule koskaan varmaan muuttumaan.

Käytiin äsken Martan kanssa lenkillä, kyllä se talvi tekee tuloaan. Pitää alkaa Marttakin pukemaan kun sillä ei tuota aluskarvaa ole, raukka paleltuu.

Saa nähdä onko parin viikon päästä lunta Kuusamossa, kun lähdemme viikonlopuksi rentoutumaan.

Täällä kaikki hyvin, nyt on hyvä aika lopetella.

Kaikkee hyvää uuteen viikkoon
<3:llä Tuoliapina

Kommentit

Suositut tekstit