Ihan tavallista mulle kuuluu


Just tulin töistä, siis työharjottelupaikastani, kottiin ja on sauma hetki kirjoitella. Vielä ensviikolla muutama päivä, sitten kutsuu koulun penkki. Erityisen iloinen oon siitä kun oon pystynyt kävelytelineellä olemaan eläimien kaa ja jalatkin alkaa pikkuhiljaa tottua.

Mulla on ollu alkuviikosta mol: in sivuilla työpaikka auki, avustajani ei lopeta mutta tuuraajaa kesälomaksi pittää ettiä. Kivaa sinäänsä kun pääsee näkee uusia tyyppejä, vaikka kylläkin itelle kuormittavaa keskittyä koulun ohella tämmöseen, Mutta mulle on paras palkinto se, että saan hyvän tuuraajan itselleni. Joten eiköhän se mene.  

Treenit on jäänyt nyt  jäänyt työharjottelun aikana vähän vähemmälle, tietty jottain satunnaisii pyörälenkkejä ja kelauslenkkejä, mutta mulle on hyvin riittänyt harkkapäivinä pelkkä perusliikkuminen, koska se on enemmän mitä oon jalkojen päällä koskaan yhtäjaksosesti ollu. Tänään oli kiva kuulla tilan pitäjältä kommentti, kun hän sanoi ettei uskois että mulla on pyörätuoli, niin kyllä se kehitys näköjään näkyy ulospäinkin.

Kävin testaamassa tosiaan sitä uutta tuolia. Uusi tuoli tulee maalis- huhtikuun vaihteessa, vanha merkki on paras. Se on tarpeeksi kevyt kelata.

Martta koiralle kuuluu hyvää, se täyttää yhdeksäs päivä kolme vuotta. Päätin jatkaa Martan kanssa vielä karva-kaveri jäsenyyttä niin Martta pääsee mummoja ilahduttamaan.
Ollaan harjoiteltu uusia yksinkertaisia juttuja ihan mielen virkeyden ylläpitämiseksi ja käyty yhä aktiivisesti eri paikoissa ihan vaan ajankuluksi.

Mitään uutta ja mullistavaa ei mulle tällä hetkellä kuulu. Miestrintamalla yhtä tylsää kuin ennenkin. Mutta jotain pientä on, paljastan sitten jos on sen arvoista.
Pääsiäisenä lähden Syötteelle taas kelkka laskemaan koko päiväksi.
Ai niin, pakko mainita siitä avoimesta työpaikasta. Mua pikkasen nauratti eilen avata sähköposti, kun mulla työhakemuksessa lukee että haen naispuolista suunnilleen minun ikäistä avustajaa. Avattuani sähköpostin hakemus tuli 70 vuotiaalta mieheltä ja puhelin vastaa 24/7.  No, jätin vastaamatta takaisin. Ei ollu ehkä mun tarkoitukseen sopiva.
Siis ihan tavallista mulle kuuluu, kirjoittelen taas kun tekstiä syntyy.
Hyvää viikonloppua

<3:llä Tuoliapina

Kommentit

Suositut tekstit