Ongelmistani voimavara

Nyt on hetki aikaa koneen ääressä niin aloitan tätä tekstiä. Leo heräilee päikkäreiltään. Kiitos jokaisesta palautteesta mediajuttuihin liittyen. Oikeesti mieltä lämmittää lukea. Etenkin, kun moni teistä on mun kanssa samaa mieltä.Myös toisenlaiset  palautteet ovat tervetulleita, koska niin monta on mielipidettä, kun ihmistäkin. Ylen toimituksen kanssa oli tosi kiva tehdä haastattelu.Oli ihanaa, kun he ottivat aiheen vakavasti. Löydät haastattelun nimelläni yleareenasta ja ylen sivuilta ja yle suomen radiostakin haastattelu tuli. 

Meille kuuluu oikein hyvää perhearkea. Parisuhde voi oikein hyvin tällä hetkellä. Ollaan saatu Henkan kanssa juteltua kunnolla niin yleisesti suhteesta ja toiveista ja unelmista niin vielä paremmin tiedetään mihin suuntaan elämää viedään. On niin ihanaa, kun on kumppanina sellainen joka ymmärtää ja tukee, antaa mun elää sellaisena kun oon. Mä oon aika haastava ihminen kanssaeläjänä. En oo aina osannut kunnolla sanottaa miltä musta tuntuu. Oon huomannut, että mulla on asioita mitä haluan käsitellä juurtajaksain ammattilaisen kanssa, joten oon hakenut jutteluapua. Esimerkiksi oon hirveän kova jännittämään siis ihan fyysisesti jännitän. En oikein tiedä mistä kaikki johtuu niin haluan selvittää ja prosessoida sen. Nyt varmasti ajattelette,etttä se on täysin normaalia, ei ole kun se vaikuttaa mun jokapäiväiseen elämään rajottavasti. Omia ongelmakohtia ei pidä vähätellä.  Mun mielestä se on vahvuutta,kun haluaa työstää ongelmiaan. Lopulta ongelmasta voi syntyä voimavara, siihen pyrin. 

Oon jo pitkään kirjottanut täällä mun silmäongelmista. Torstaina pääsen yleislääkärille tutkituttamaan silmät. Jospa lääkäri kirjottais lähetteen karsastuspolille.Karsastuspolilla ne tietää paremmin mun tilanteen. Hirveän vaikea oli päästä yleislääkärille näköä tutkituttan. Onneksi sit loppujen lopuks, kun ärähdin. Sen oon elämässäni oppinut, pitää osata vaatia ja arvostaa itseensä, sitten saa hoitoa. 

Leo syö välipalaa tässä kirjottelun lomsssa sen jälkeen lähdetään kirpparille ostaan isompia ulkovaatteita. Tänään käytiin aamulenkillä niin, että Leo käveli avustajani kanssa puolet matkasta ja mä pyöräilin. Loppumatkasta Leo tuli pyörän kyytiin. Hyvä treeni mulle, kun 15kg lisäpainoa takana. Nyt aletaan valmistautuun lähtöön. 
Rauhaa & rakkautta & terveyttä jokaiselle.
<3 Tuoliapina

Kommentit

Suositut tekstit