Syksyn hulinaaa

Nyt alkaa olla muuttohulinat takana päin. Hyvin oli apuja auttamassa, kun itsehän en pysty tekemään oikein mitään tän liikuntarajoitteisuuden vuoksi. Kun muutettiin taas keskustaan päin, tuntuu että Martta-koirakin on virkistynyt. Martta on koko elämänsä asunut keskustassa, lukuunottamatta tuota noin 8 kuukautta. Meillä kaikilla on tosi hyvä mieli.

Mä oon myös saanut treeneihin uutta intoa. Tällä viikolla on tullut noin 12 kilometriä pyöräily- ja kelauslenkeistä.

Vauvan rakenneultrakin oli. Intuitio alussa oli oikea, poika on tulossa. Kaikki rakenteet oli normaalit ja vauva kasvaa ihanteellisilla käyrillä. Näillä viikoilla olen vasta joutunut ostamaan äitiysvaatteita. Juuri tultiin kirppareilta, löysin paljon vaatteita. Ostin suurimmanosan sellaisia, joita voin pitää myös raskauden jälkeen. Kokonaisuudessaan vointi on ollut hyvä. Minulle määrättiin Klexane laskimotukosten ehkäisyyn. Kotihoito käy kerran päivässä pistämässä sen minulle, se pistetään vatsan seudulle aina kerran päivässä. Onneksi ei ole vauvalle mitään haittaa.

Tiistaina aloitamme vihdoinkin pyörätuolitanssin mieheni kanssa. Mun yks iso unelma toteutuu, kun päästään kerran viikossa tanssimaan valmentajan opeissa.


Mukavaa viikonloppua,
<3 Tuoliapina


Kommentit

Suositut tekstit