Karma hoitaa

 



Luottamus, se mihin ihmisuhteet perustuu. Oon hyvin tarkka, siitä,että luottamus pysyy ihmisuhteessa, parisuhteessa tai työsuhteessa. Ihan sama minkä muotoinen suhde on luottamus on se kaikista tärkein perusta.Mä oon sellainen ihminen jos luottamus kerran  rikotaan tai petetään se tekee särön mitä on vaikeaa enää korjata. 

Tuntuu,että oon koko ikäni joutunu kamppailemaan tämän aiheen parissa. Oikeestaan hyvin monta kertaa menee niin,että luotan liikaa ja sitten se tavalla tai toisella saa särön mikä pilaa sitten kauniin alun esimerkiksi ystävyydestä.Nyt on käyny taas näin.Mä menin luottamaan ja sitten se sai kolhun. En tän jälkeen koe,että ystävyyden pitäs jatkua enää.Miettisin kuitenkin koko ajan,että mikä on se seuraava tapa millä mun luottamus rikotaan jos antaisin anteeksi tämän yhden kerran. Opinko tästä jotain? En tiedä. 

Kunnioitan itseäni ja omia arvojani sen verran, että en anna toista mahdollisuutta enää loukata itseäni. Kaikkea ei ole tarkoitettu elämän pituiseksi, kun joku särkyy sen tilalle tulee jotain kaunista, uskon niin. Näillä vuosilla osaan kuunnella itseäni. Yritän karsia kaiken pahan pois läheltäni, kyllä karma lopun hoitaa.Jäljelle jää parhaimmat ja niitä pitää arvostaa.

Oikeat sun lempi ihmiset ei tee sulle pahaa oloa, ei lyttää ,ei riko luottamusta. Lempi-ihmisten läsnäolo tekee sun elämästä parempaa. Sä saat paljon enemmän rikkautta ja rakkautta.

Muodosta siis sun elämän lähipiiri ihmisitä jotka antaa sulle enemmän kun ottaa. Antaa valoa rikkautta ja rakkautta, koska kaikki me ansaitaan se hyvä mitä elämä  oikeesti tarjoaa. Pidetään hyvästä kiinni. Kaikki me ansaitaan se,ei yhtään vähempää. 



 <3 Tuoliapina 

Kommentit

Suositut tekstit