Tuuri se on huonokin tuuri

 Nythän on käynyt niin, että minä kätevänä tyttönä sulatin itse pakastimen. Pakastimen alla oli pyyhkeitä ja vaihdoinkin niitä. Mun tuurilla lattia on imenyt vettä ihan ministi, mutta kuitenkin sen verran, että paksuuntuma näkyy lattiassa. Vuokranantajamme on sitä mieltä, että oon ite korvausvelvollinen eli odotettavissa on lattiaremppa. Remontin innoittamana oon alkanu hakemaan lisätöitä, ettei tuu niin tiukkaa maksaa sitä. Nyt joku varmaan miettii, että miksei laiteta vakuutukseen, mutta se ei mene. Yritettiin laittaa vakuutukseen pyyntö, mutta se ei menny läpi koska se oli itse aiheutettu. 

Vielä ens kuun olen eläkkeellä, sitten olisi tarkoitus palata töihin oman alan hommiin. Olis ihana saaha sellanen lisätyö, mitä voisi tehdä vaikka viikonloppuisin, että sais vähän säästöönkin kun on nuita suunnitelmia tulevaisuudelle. Kesäsuunnitelmista sen verran, että ollaan lähössä Leon kanssa Muumimaailmaan ensi viikolla. Ollaan kaks yötä Turussa hotellissa ja sit yks päivä Naantalissa. Minusta on tärkeää antaa lapselle elämyksiä, kunhan niitä ei ole liikaa. Kesä mennee liian nopiaa ja juhannuksena oltiin perheen ja ystäväperheen kans mökillä viikonloppu. Kiva kun Leollakin oli seuraa. Oli kyllä huippu reissu. Nyt ootan sitä lomareissua Leon kanssa ja suomipop festareita sekä ystävän häitä Henkan kanssa. 

Seuraavassa tekstissäni voisin hieman kirjoitella mainitsemistani tulevaisuuden suunnitelmista. Nyt ei jaksa kun siinä menee niin pitkään. 


Kivaa kesää <3:llä Tuoliapina 



Kommentit

Suositut tekstit